登入會員登記
Hi Anonymous
免費會員登記
如有任何疑問, 按此可直接與船主聯系。

歡 迎 訂 閱 「HKDB」會 員 2023- 2024 年 費 計 劃 將 於 現 時 開 始 接 受 註 冊 , 年 費 費 用 為 港 幣 1,700 元 正, 人 民 幣 1,600 元 正 。
月 費 費 用 為 港 幣 350 元 正, 人 民 幣 300 元 正 。
 各 會 員 可 以 經 Fax 或 網 上 申 請,方 法 請 查 看 登 記 辦 法

登入名稱

密碼

請建立帳號
忘了您的密碼?
首頁 
推薦本站 
聯絡我們 
個人帳號 
馬迷討論區 
申請PCS 
個人評述系統簡介 
FAQ 
收費事宜 
個人排位表 
個人配磅表 
網友心水馬 
各場獨贏賠率 
各場連贏賠率 
各場位置走勢 

香港賽馬 球迷集中贏 其他 來賓討論區
 香港賽馬 足球論壇 更新意見及報錯處 查詢
 刨馬技巧 個人評語系統
 銀行馬討論 你地鍾意貼乜就貼
 血統及外國賽事資料 會藉查詢
 賽事片段跟進馬 
 VF討論 

河馬仔專欄
管理員: hiphip3678

Hong Kong Horse Database Forum Index >> 河馬仔專欄 >> 驊中龙應否退出或...?
Go to Page ( Prev Pages 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 下一頁 )
Author 驊中龙應否退出或...?
JimmyMa

註冊於: 29/09/2006
發帖數目: 5345
Hongkong
發表於: 2007-03-27 on 17:42
Quote:

On 2007-03-27 16:28, hkhorsetrack wrote:
其實我心底的觀點是這樣的~

驊中龍是匹躁火馬, 而且何B仔又未切.
以往晨課愈拍跳就愈過火, 出賽可能會難以留力,
所以今天改用這個游水的方法, 可能反而保留了精力作出賽用.

不過加上MML一句"VERY INTERESTING",
我這個清純小孩子的思路馬上翻騰起來,

我即時想到會不會是在馬房弄傷包皮或者個頭(下面果個),
跑動時何B仔與兩腿摩擦, 引起馬匹痛楚,
於是不能用踱步這類操練.
用游水雖然四肢依然是擺動,
但何B仔會同時浮起的關係, 所以無禁痛,
於是用游水處理吧~

您這個推論都好有可能, 等我即刻番睇錄影帶睇佢當日係行圈時有冇伸个" 头 "出黎, 头岳岳,
火嘖嘖先

有就即刻話俾您知.

Profiles of JimmyMa   
JimmyMa

Hongkong
發表於: 2007-03-27 on 18:03
Quote:

On 2007-03-27 17:42, JimmyMa wrote:
Quote:

On 2007-03-27 16:28, hkhorsetrack wrote:
其實我心底的觀點是這樣的~

驊中龍是匹躁火馬, 而且何B仔又未切.
以往晨課愈拍跳就愈過火, 出賽可能會難以留力,
所以今天改用這個游水的方法, 可能反而保留了精力作出賽用.

不過加上MML一句"VERY INTERESTING",
我這個清純小孩子的思路馬上翻騰起來,

我即時想到會不會是在馬房弄傷包皮或者個頭(下面果個),
跑動時何B仔與兩腿摩擦, 引起馬匹痛楚,
於是不能用踱步這類操練.
用游水雖然四肢依然是擺動,
但何B仔會同時浮起的關係, 所以無禁痛,
於是用游水處理吧~

您這個推論都好有可能, 等我即刻番睇錄影帶睇佢當日係行圈時有冇伸个" 头 "出黎, 头岳岳,
火嘖嘖先

有就即刻話俾您知.

唔見佢伸个 " 头 "出黎喎, 剩系見倒佢条尾好有力,
係咁不停拂來拂去, 唔通个 " 头 " o的力, 落哂条尾度? 仲有就係佢4个臨場都唔彼6号, 彼1.5.7.12,
另外Paddock彼5.7号. 係咁多, 報告完畢.

Profiles of JimmyMa   
MML

註冊於: 05/04/2003
發帖數目: 5650
HK
發表於: 2007-03-27 on 18:25
[quote]
On 2007-03-27 12:35, JimmyMa wrote:
Quote:

On 2007-03-27 02:35, MML wrote:
[RE: 浦紅之友-唔該您查一查韋達幫蔡廐贏咁多W馬, 有边隻要用到韋達黎跳最後試跑嘅?? 劏雞又焉用牛刀呢? ...
For this case, 馬達賽日解釋過啦 (我都覺得合理), 係因為此馬重口, 要好騎師教, 蔡 san 始終年紀唔細, 操呢類馬要借助騎師幫手。
劏雞又焉用牛刀呢? 事實上係"浦紅之友"該仗跑得好好, 輸個 nose 啫, 我睇唔到雞同牛刀嘅關係。

唔好引我笑, "亞John年紀唔細, 操此隻馬要借助騎師幫手" 您知否亞John每日操幾多隻馬? 一星期佢
操足7日, 風雨不改, 以佢今日身家, 佢係澳洲嘅農
場仲大過大摩嘅一倍, 這種敬业樂业精神, 真係冇セ人做得到. 佢操馬一流, 話佢操唔掂依隻馬我就真係唔係好相信, 佢要用到韋達埋門操此隻馬, 就即係話俾您地知, 此馬非常難贏, 容易嬴嘅都唔駛揾到韋達操啦. 沒錯, 第一次是輸个鼻, 但第二次再由韋達再操最後試跑, 就大熱門輸到影到冇了.

I agreed with Mr. 馬達 because I also observed that 浦紅之友 was very 重口 when gallopped by Whyte. I hope you didn't study the "paper record" only when doing analysis on trackwork preparation.

RE: 此馬非常難贏, 容易嬴嘅都唔駛揾到韋達操啦. 沒錯, 第一次是輸个鼻, 但第二次再由韋達再操最後試跑, 就大熱門輸到影到冇了....

I found 2 logics in your statement :
1. 容易嬴嘅都唔駛揾到韋達操 .... hence, you also agreed it is "positive" to 揾韋達操; (did it mean you also agree that 操此隻馬要借助騎師幫手?")
2. 第一次是輸个鼻, 但第二次再由韋達再操最後試跑, 就大熱門輸到影到冇了...... hence, the performance of the horse was "independent" of whether 由韋達操. Under this small sample size, it could be almost winning or losing badly.

Whereas, I don't quite understand the logic of "您知否亞John每日操幾多隻馬? .... 以佢今日身家, 佢係澳洲嘅農場仲大過大摩嘅一倍, ..... 話佢操唔掂依隻馬我就真係唔係好相信"

In fact, from my point of view, 浦紅之友's loss in the second time was reasonable. Unfortunately, I don't have any figures of the nos. of gallops, trotting, cantering, ot swimming etc to convince you. Anyway, it doesn't matter la. ^_^

Ugh, I just saw you said "魔兄, 我完全同意您所說" ...
i.e. including "有出來游水就不算缺課" & "响飛機場同在馬房內圈踱步效果冇分別". Then, what are the grounds you raised this topic "驊中龙應否退出或...?"
Based on your rationale, I think you might said the training pattern was unusual and had puzzled you, but I didn't see any solid reason for requesting 驊中龙退出.

Please correct me if I have misundertood or misinterpreted what you had said.

Profiles of MML   
MML

HK
發表於: 2007-03-27 on 18:38
RE: liup "可否話埋俾我聽呀? 睇下係咪見解一致"
What I know was something tricky, I can't convey it in black and white. Let me tell you next time I meet you. ^_^

RE: hkhorsetrack "原來有這麼精彩的討論, 差d錯過添"
Fortunately, you hadn't 錯過, and more grateful you had thrown light on the discussion.

RE: hkhorsetrack "有人完全同意我所說, 我是個跑馬年資淺, 尚未夠班的馬迷 "
Haha, you found your peer. ^_^

RE: Rodney "咁我地幾時食lunch+tea呀??"
Let's make an appointment.

RE: sxeditor "個人意見,我都認為驊中龍賽前如此備戰係應該退出 ... 當然今次有p同輸得近 係會引來反駁"
I think it is a bit ridiculous for the public to criticize the trainer for not scratching a horse from a race. Don't really know what the trainer or owner would think when they see this post.
I want to reiterate that "horses" are the "tools" of the trainers to earn their living. Nobody is trying to break his own bowl.
You said "如此備戰", did you mean merely swimming couldn't suffice?

Profiles of MML   
MML

HK
發表於: 2007-03-27 on 18:39
Sorry for all that I have replied in English. It would have spent me an extra hour if using a Chinese writing pad. ^_^

Profiles of MML   
JimmyMa

Hongkong
發表於: 2007-03-27 on 21:02
MML兄, 首先最好您用番中文寫比較好o的, 為公為私, 多人睇左, 廣告都多o的啦!!! 再者唔係个个睇post的馬友都好似您咁好英文嘅, 我都係用手寫板, 花多少少時間, 大家開心嘛!!!

I found 2 logics in your statement :
1. 容易嬴嘅都唔駛揾到韋達操 .... hence, you also agreed it is "positive" to 揾韋達操; (did it mean you also agree that 操此隻馬要借助騎師幫手?")

如果明知隻馬難贏兼係大熱門仲走去買, 您都好勇喎! 而且每個馬友唔係像您一样, 大熱門都唔去買W, 剩係買P, 派14.5已經咁滿足嘅, 不過可能您買的是?位數字, 我就買唔起啦! 我祗系以小搏大.

2. 第一次是輸个鼻, 但第二次再由韋達再操最後試跑, 就大熱門輸到影到冇了...... hence, the performance of the horse was "independent" of whether 由韋達操. Under this small sample size, it could be almost winning or losing badly.

Whereas, I don't quite understand the logic of "您知否亞John每日操幾多隻馬? .... 以佢今日身家, 佢係澳洲嘅農場仲大過大摩嘅一倍, ..... 話佢操唔掂依隻馬我就真係唔係好相信"

如果同亞John講, 話佢操唔掂此馬, 咁就一定好hurt佢, 可能佢聽日就掛靴, 以後唔操馬. ha. ha.

In fact, from my point of view, 浦紅之友's loss in the second time was reasonable. Unfortunately, I don't have any figures of the nos. of gallops, trotting, cantering, ot swimming etc to convince you. Anyway, it doesn't matter la. ^_^

咁就証明, 揾韋達操都係冇好帶 "歉", 我地就知遮,
但係好多馬友未必識睇,累死好多人嘅! 其实您話佢口重難留, 要用韋達教馬留, 我ヌ覺得此馬放头跑又有セ問題? 您睇佢負於新馬威一役, 都唔知放得幾順, 越放越有, 埋門都係僅敗. 都唔知點解要改跑法? 下次又會唔會用見習生騎一改跑法, 一出閘就搶帶呢?

Ugh, I just saw you said "魔兄, 我完全同意您所說" ...
i.e. including "有出來游水就不算缺課" & "响飛機場同在馬房內圈踱步效果冇分別". Then, what are the grounds you raised this topic "驊中龙應否退出或...?"

冇錯! 表面上的確系冇分別, 但系就要睇邊一个練馬師, 如果此事發生在吳定強身上, 就肯定冇問題,
但發生在賀賢身上就有商榷餘地, 所謂江山易改,品性難移, 我擁有賀賢開倉至今每隻出賽馬的操練資料, 當我一看到此特別的操練, 情况如蔡生要韋達 跳馬一样, 立刻番查所有資料, 結果此手法是從沒所見, 出post, 都係想各馬友知多一點資料, 又怎知會引起您咁大回嚮. 不過唔係好多個馬友像您一样喜歡重注P在熱門馬身上, 好多都係見熱門剩系買W唔買P, 尤其是韋達馬.

Based on your rationale, I think you might said the training pattern was unusual and had puzzled you, but I didn't see any solid reason for requesting 驊中龙退出.

在我記憶中, 好像馬會曾經查詢過某一位練馬師
關於某一隻馬的操練情况. 所以如此馬馬脚曾经有4度左脚不良於行紀錄在案, 是否應為投注人利益着想, 問一問練馬師呢?

Profiles of JimmyMa   
賽馬救世協會hkhorsecharity

註冊於: 05/12/2006
發帖數目: 56
發表於: 2007-03-28 on 10:28
Jimmy, so what is the implication the of 驊中龍 running 3rd in this race? Does it mean that 驊中龍 is Super Class so it can defeat so many class 3 horses including 醉激 despite its poor training and leg problem? Or does it mean that other horses in this race are not up to the Class 3 standard at all? The winner 好聲氣 only defeat the ill formed 驊中龍marginally by less than a horse neck and should be consider as some kind of rubbish horse then.

If what you said is true, can we record this race as a "key race" and discard all horses participated in it for their future races in class 3?

Profiles of hkhorsecharity   
JimmyMa

Hongkong
發表於: 2007-03-28 on 12:02
Quote:

On 2007-03-28 10:28, hkhorsecharity wrote:
Jimmy, so what is the implication the of 驊中龍 running 3rd in this race? Does it mean that 驊中龍 is Super Class so it can defeat so many class 3 horses including 醉激 despite its poor training and leg problem? Or does it mean that other horses in this race are not up to the Class 3 standard at all? The winner 好聲氣 only defeat the ill formed 驊中龍marginally by less than a horse neck and should be consider as some kind of rubbish horse then.

If what you said is true, can we record this race as a "key race" and discard all horses participated in it for their future races in class 3?

救世會兄,
小弟才疏学淺, 英文程度為有限公司, 如果誤會左您意思就唔好啦, 最好用番中文, 咁就大家都睇得開心啲啦!

Profiles of JimmyMa   
713719sxeditor

註冊於: 26/02/2004
發帖數目: 3448
發表於: 2007-03-28 on 12:03
RE: sxeditor "個人意見,我都認為驊中龍賽前如此備戰係應該退出 ... 當然今次有p同輸得近 係會引來反駁"
I think it is a bit ridiculous for the public to criticize the trainer for not scratching a horse from a race. Don't really know what the trainer or owner would think when they see this post.
I want to reiterate that "horses" are the "tools" of the trainers to earn their living. Nobody is trying to break his own bowl.
You said "如此備戰", did you mean merely swimming couldn't suffice?

首先我認同你所講的賽駒係一個練馬師飯碗!及賺錢機器
但你明白殺雞取卵這意義嗎?驊中龍不是一匹出來為爭位置之馬,佢咁勤出連不正常操練都出賽,只有兩個理由
1.馬匹非健壯之馬,有態有健康就要用盡,無論跑乜都好,有獎金就算,因為跑不到一季就可以收皮
2.係有目的而跑,陰謀d,係知道贏唔到最多三三四四咁可買P或指定第三的T或複T,因位置不同派都高D

若為長遠及進升一二班,咁樣準備去升班首場同第三班馬跑短途,豈不是要恃質出拚?用埋最後個一股元氣
這不是一個可以練戴花成功的賀賢應有練馬及部署嘛!

MML兄你神化了好多騎練,有好多中下騎練只睇到自己胯下及報跑之馬實力,卻不懂估計對手實力

乜你覺咁樣操練,係足以贏取第三班一千米直路賽嗎?跑一席第三絕非甚麼了不起的事,唔好當佢W左至得呀!
冠軍好聲氣評分頂到唔頂,重要靠運至影贏,亞軍四個月半至跑,八成狀態下出擊以為贏而影輸!

打句問句,拿回由賀廄轉飯鑊的"嘉駿寶"同"驊中龍"跑,你估 "如此備戰"的驊中龍有無機會贏?

依家前列的馬房少有用吳定強式操練,而小方更主力以試閘為操練才可以保持成績

況且你認為賀賢不知馬有事咩?只係佢好似你咁講,馬係賺錢機器O者,跑死佢咪第隻咯!

Profiles of sxeditor   
JimmyMa

Hongkong
發表於: 2007-03-28 on 12:42
我乜都唔識,淨係識到三個字,「大皇宮」~~正呀,o靚妹場,個時我個花朵叫皇子,因為成日要返皇宮架~~唔知有冇見過Jimmy同「騎牛人」呢~~ ^^

船主兄, 唔好意思, 差啲唔記得回post給您.

我地會唔會有 "親戚" 關係先?
係呀! 個个場个个都系"咭"女, 當年我地帶住班
"侏儒仔"唔可以去大場, 因為唔可以咁揚, 况且此場啲女啱班侏儒仔吹水, 通常同佢地一星期去一次,
我自己就梗系唔止去一次咁少啦! 以前 " 雀仔 "
騎牛人逢星期三跑完夜牛就會去加拿芬道2/3樓的場, 此場同大皇宮是同一老細, 但當時佢唔會去大皇宮, 因佢已是大師傳, 同班侏儒仔唔同級數. 依家
佢係澳門做緊練牛師啦. 個陣時想啲"媽咪"唔奉承您都好難, 因為以前揸住張电腦飛去投注站收$時,
收大額支粟, 負責人一定會叫您取身份証登記並發回收条叫您遲半小時黎攞支票, 當您取走支票時,
佢會將原先收条的副本交還給您做紀錄, 咁我就儲
埋一叠, 係媽咪面前不经意的跌出黎, 佢一定會好八卦咁問セ野黎, 咁我就係咁意俾佢望吓, 您即時見倒佢眼都大埋, 跟住以後直情當左您係佢救命恩人一样, 揾唔少jetso架. 不過話番轉头, 揾得易駛得重快, 過大海打个莊, 攞憧籌碼出黎, 殺起! 又派埋.唉! 好景不常, 咪攪到今日咁 " 節隋 "喎

Profiles of JimmyMa   
Go to Page ( Prev Pages 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 下一頁 )

Lock Topic Move Topic 刪除帖子
Web pages will look best if you use Google Chrome (1280 X 960) or above.
(c)Copyright. The hkhorsedb.com ALL RIGHTS RESERVED. If You Want Contact us , Please mail to Contact
訂閱條款